Мени
Продавница
00

Cart

ПочетнаВеб продажба

Веб продажба

Важна порака до нашите ценети клиенти

Работиме вредно за да дојдеме до секој клиент кој побарал контакт. Ние сме ентузијасти за алатки кои разбираат колку нашите клиенти се желни да ја добијат својата опрема.

Веб продажба

Тел: 070 315 566

    5 + 6 =

    Магацин, големопродажба и сервис

    Магацин и големопродажба
    • Tel: +389 (0) 70 315 566
    • Fax: +389 (0) 22 533 527
    • Email: info@alpetehna.mk
    • Ул.15 бр.40, Јурумлери, Скопје, Македонија
    Сервисен центар
    • Tel: +389 (0) 76 501 730
    • Fax: +389 (0) 22 533 527
    • Email: servis@alpetehna.mk
    • Ул.15 бр.40, Јурумлери, Скопје, Македонија
    Често поставувани прашања ?
    Дали го имате мојот производ на залиха?

    На секоја поединечна страница на производот има индикатор за нивото на залиха за да се покаже што е достапно. Ние не ги прикажуваме надвор од залиха производите. Ако сте виделе нешто на нашиот сајт и веќе не можете да го најдете, или сте го порачале производот во минатото, секогаш е добро да се јавите на телефон и да дознаете кога ќе пристигне нова залиха.

    Дали го доставувате следниот ден?

    Ние го правиме! – Многу од нашите производи квалифицираат за достава на следниот ден. Покрај тоа, користиме извонредна курирска услуга која може да ви испрати известување за достава од 1 час на утрината на вашата достава, како и порака “Вие сте следни” кога возачот е на една достава од вас!

    Погледнете ја поединечната страница на производот за да дознаете која достава е достапна. За повеќе информации за опциите за достава кликнете тука. Инфо за испорака !

    Какви опции за испорака нудите?

    На многу од нашите алатки, нудиме неколку различни опции за достава за да ви помогнеме да го добиете вашето пакување кога ви одговара најдобро. Нудиме достава на следниот ден за многу алатки и 2 дополнителни премиум услуги за достава: едната е “Достава на следниот ден пред 10:30 часот” и другата е “Достава во сабота”.

    Можете да ги изберете вашите опции за достава при наплаќањето. За повеќето од нашите достави барем еден потпис е потребен за да се обезбеди безбедна достава. Ве молиме осигурајте се дека на работното место или дома е некој достапен за примање на доставата.

    Недостасува ставка од мојата нарачка.

    Ако ви недостасува предмет за кој очекувате да дојде со останатата нарачка, вие сте добредојдени да не контактирате и ние можеме да го истражиме ова за вас. Можеби станува збор за тоа што предметите беа испратени поединечно, но ние ќе го испитаме ова веднаш и ќе ви известиме. Ако некој предмет недостасува, исто така е можно да биде надвор од залиха. Во овој случај, ќе се обидеме да ве контактираме за да ве информираме. Исто така можете да проверите во вашите е-пошти доколку го пропуштивте нашиот повик и ние ви испративме е-пошта за да ве информираме. Ќе се потрудиме да го решиме ова што е можно поскоро.

    Како да вратам нарачка?

    Можете да ја вратите вашата нарачка на нас на нашата адреса на компанијата (видете десно) во рок од 3 работни дена. Ве молиме осигурајте се дека предметите се вратени во истата опаковка, ако дојде во брендирана кутија или запечатена торба и дека е замотано безбедно за да стигне назад безбедно до нас. Кога ќе го примиме вашиот предмет и ќе провериме дека е во состојба за продажба, ќе издадеме целосно враќање на вредноста на производот на вашата сметка.

    Мојата нарачка не пристигна, ве молам помогнете?

    Ве молиме проверете го вашето потврдување за нарачка за да се обезбедите дека очекувате предметот пред да не контактирате. Секогаш е добро да се запомни, дека ако ја направите нарачката по 3 часот попладне, ќе ви треба дополнителен работен ден. Исто така, осигурајте се дека ќе го држите вашиот телефон на дофат, бидејќи е можно курирот да се јави за да ви бара понатамошни упатства. Вие сте добредојдени да не повикате и ние можеме да истражиме дали има причина за забавата. Видете ги нашите контакт детали (десно) за телефонски број и работно време.

    Јас сум нов во овој сектор и не сум сигурен кој производ ми треба?

    Ако ви треба повеќе информации за алатките за кои разгледувате, креиравме страница со информации за производот со опис на многу од нашите алатки. Погледнете тука. Ако не можете да го најдете алатката која ви треба, сте добредојдени да ни испратите порака директно од оваа страница и ние ќе ви одговориме што е можно поскоро.

    Како да знам дали производот е соодветен за работата?

    Имаме многу знаење во индустријата и сме користеле многу од алатките сами, но нашиот асортиман е толку голем што не можеме да бидеме експерти за секоја алатка! (Колку и да би сакале!) Собираме рецензии за производите, и веројатно некој сличен занаетчија или купувач веќе го купил предметот. Така, можеби ви ќе ви биде од помош да прочитате некои од нив и да видите што велат. Сакаме да добиваме повратни информации, бидејќи многу од нашите корисници нудат некои многу корисни совети. Кога правите вашата нарачка, обезбедете се дека ни оставате искрени рецензии!

    Каква гаранција добивам со мојата нарачка?

    Сите наши електрични производи доаѓаат со 1-годишна, 2 годишна и 3 годишна гаранција. Многу од нашите производители нудат продолжена гаранција ако регистрирате вашата купувачка на нивниот веб-сајт. За повеќе информации за гаранциите кликнете тука.

    Дали продавате картички за подароци?

    Се приближуваме до лансирањето на нашите сопствени E-Gift картички – па ќе ве информираме откако ќе биде активно на сајтот. Тие се одлична идеја за родендени, годишнини и Божиќ. Штом бидат достапни, ќе можете да изберете вредност и да ги испратите директно на примателот по ваш избор. Можете да изберете дизајн, лична порака и ќе издадеме уникод кој може да биде внесен при наплата и искористен за вредноста на нивната нарачка. E-Gift картичките може да бидат искористени за сите производи. Ако не го потрошат целиот износ, ќе го задржиме преостанатиот баланс на нивната сметка за да го искористат во друга пригода. Ве молиме, имајте предвид дека E-Gift картичките ќе истечат по 1 година од издавањето.

    Мојата нарачка пристигна оштетена, што да направам?

    Ние се извинуваме што чувствувате дека вашите производи не се примени во состојба на која би сте очекувале. Во многу мали случаи на примање на оштетени производи, ве молиме контактирајте не и да не ви бидеме свесни. Сите наши производи се проверуваат и пакуваат внимателно пред да бидат испратени, меѓутоа знаеме дека несреќи се случуваат и може нешто да се случи за време на транспортот. Можеби ќе ве побараме да направите фотографии, така што најдоброто би било да ни испратите е-пошта со нив и деталите за вашата нарачка, вклучувајќи го и бројот на нарачката. Штом го пратите ова, вие сте добредојдени да не повикате и ние можеме да организираме ја земањето на предметот и испраќањето на замена колку е можно побрзо.

    Како да знам кога мојата нарачка е испратена?

    Откако вашите производи ќе бидат испратени, ќе добиете потврда преку е-пошта на дадената адреса за е-пошта – важно е да ни обезбедите е-пошта, бидејќи тоа може да биде најбрзиот и најефикасниот начин на контактирање со вас.