Мени
Продавница
00

Cart

ПочетнаРекламации

Рекламации

Рекламации – АЛПЕ ТЕХНА | Брзо и едноставно решавање на проблеми.

Рекламација на производи, политика за поврат на средства итн.

АЛПЕ ТЕХНА – ALPE TEHNA ќе врши поврат на средствата на купувачот, доколку биде направена погрешна уплата  преку ПРО/ФАКТУРА, или преку ОТКУП при достава на производите. Правото може секој да се оствари со доставување писмено барање и доказ за уплата, во кое ќе се наведе датум кога е извршена погрешната уплата и во кој износ.

Писменото барање, заедно со трансакциска сметка на купувачот или компанијата треба да се достават на следната е-маил адреса: info@alpetehna.mk.

Повратот на средства ќе биде извршен во период од 5 до 7 работни дена по достава на целосно писмено барање.

РЕКЛАМАЦИИ

Производот кој што е нарачан онлајн и е доставен од страна на курирската служба, потребно е да го проверите веднаш по приемот и доколку истиот има видливи оштетувања, како искинати делови или нагмечувања веднаш пријавете до контакт центарот АЛПЕ ТЕХНА – ALPE TEHNA на  на е-маил info@alpetehna.mk или на еден од телефонските броеви наведени на нашиот сајт.

Со цел да се процесира рекламацијата потребно е да ни испратите е-маил со следните информации:

  • Број на нарачка.
  • Шифра на производот што сакате да го рекламирате.
  • Опис на проблемот што го имате и слика од оштетениот производ.

Рекламацијата без потребните информации се смета за некомплетна.

Пријавувањето на производ кој што е ошететен потребно е да го направите во рок од 24 часа од приемот на пратката. Производот треба да биде спакуван во неговото оригинално пакување со етикета, декларација, кутија, фактура и истиот не треба да е употребуван.

По приемот на барањето за рекламација, агентите од корисничка поддршка на АЛПЕ ТЕХНА – ALPE TEHNA ја известуваат курирската служба да го подигне производот кој што сакате да го рекламирате од вашата адреса и да го врати во магацин.

Откако производот ќе биде вратен во магацин, ќе се утврди дали станува збор за физичко или механичко оштетување, а потоа се испраќа соодветна замена или се рефундираат платените средства. Доколку се утврди дека настанало оштетување на производот по вина на купувачот, ќе биде одбиена рекламацијата и производот ќе биде вратен на купувачот на негов трошок.

Рекламацијата се реализира во рок од 14 дена од приемот на производот, само доколку производот не е употребуван, не е употребуван и пакувањето е неоштетено. Доколку производот  не се врати во оргиналното пакување рекламацијата нема да биде одобрена.

Без претходна комуникација и договор со агентите од корисничка поддршка, преку еден од контакт телефоните или на е-маилот кој е наведен погоре, не можете самоиницијативно да правите рекламација во големопродажните објекти на нарачаниот производ.

Целокупната процедура за замена на производ или рефундација поради рекламација може да трае до 14 дена.

РОК ЗА РЕКЛАМАЦИЈА

Процедурата за рекламација на производи, купувачот е потребно да ја започне најдоцна во рок од 24 часа по прием на производот. Потоа, рокот за замена или рефундација на средства за оштетениот производ е 14 дена од моментот на поднесување барање од страна на купувачот, по прием на производот.

ТРОШОЦИ ЗА ДОСТАВА

Во случај производот кој што сте го добиле е погрешен или оштетен, трошоците за превземање и враќање на производот во магацин ги превзема АЛПЕ ТЕХНА – ALPE TEHNA.

НАПОМЕНА:

Со потврдување на нарачката, со кликнување на копчето ПОТВРДИ НАРАЧКА, се согласувате со условите на гаранција, рекламација, политка за поврат на средства итн.

БРЗА КОНТАКТ ФОРМА ЗА РЕКЛАМАЦИИ, РЕФУНДАЦИИ, ЗАМЕНИ ИТН: