Мени
Продавница
00

Cart

ПочетнаЧесто поставувани прашања

Често поставувани прашања

Купување со нас
Дали го имате мојот производ на залиха?

На секоја страница за поединечен производ има индикатор за нивото на залиха кој покажува што е достапно. Ние не прикажуваме производи кои не се на залиха. Ако сте виделе нешто на нашата страница и повеќе не можете да го најдете, или сте го нарачале производот во минатото, секогаш вреди да се јавите за да дознаете кога ќе пристигне нова залиха.

Дали вршите испорака наредниот ден?

Да, вршиме! – Многу од нашите производи се квалификуваат за испорака наредниот ден. Дополнително, користиме одлична курирска служба која може да ви испрати известување за испорака од 1 час наутро на денот на испораката, како и порака „Вие сте следни“ кога возачот е една испорака подалеку!

Погледнете ја страницата на поединечниот производ за да дознаете која услуга за испорака е достапна. За повеќе информации за опциите за испорака, кликнете тука ИНФО ИСПОРАКА.

Кои опции за испорака ги нудите?

На многу од нашите производи, нудиме неколку различни опции за испорака за да ви помогнеме да го добиете вашето пакетче кога ви одговара. Нудиме испорака наредниот ден за многу производи и две дополнителни премиум опции за испорака: едната е “Испорака наредниот ден пред 10.30 часот” а другата е “Саботна испорака”.

Можете да изберете вашата опција за испорака при наплата. За повеќето од нашите испораки бараме потпис за да биде осигурено дека пристигнуваат безбедно. Ве молиме осигурете се дека некој е достапен на вашата работа или дома да прими испораката.

Како да знам кога мојата нарачка е испратена?

Откако вашите стоки ќе бидат испратени, ќе добиете потврда преку е-пошта на дадената е-поштенска адреса – важно е да ни овозможите е-пошта како најбрз и најефикасен начин да ве контактираме.

Пост продажна подршка
Моите производи пристигнаа оштетени, што треба да направам?

Жал ни е што слушаме дека вашата стока не е примена во состојбата што ја очекувате. Во неверојатен случај да примите оштетена стока, ве молиме контактирајте со нас и информирајте не. Сите наши стоки се проверуваат и внимателно се завиткуваат пред да бидат испратени, но знаеме дека се случуваат несреќи и можно е нешто да се случи за време на транзитот. Може да побараме од вас да фотографирате, па најдоброто нешто што треба да направите е да ни испратите е-пошта со овие и детали за вашата нарачка, вклучувајќи го и бројот на нарачката. Откако ќе го испратите ова, добредојдени сте да ни се јавите и можеме да договориме да го собереме предметот и да ви испратиме замена што е можно побрзо.

Недостасува ставка од мојата нарачка.

Ако ви недостига ставка што очекувавте да ја добиете со остатокот од вашата нарачка, повеќе од добредојдени сте да ни се јавите и ние можеме да го истражиме ова за вас. Може да се случи артиклите да се испратени поединечно, но ние ќе го разгледаме ова веднаш и ќе ве советуваме. Ако некој артикал недостасува, можно е и да нема залиха. Во овој случај, би се обиделе да ве контактираме за да ве информираме. Може да ги проверите и вашите е-пошта доколку сте го пропуштиле нашиот повик и ние ви испративме е-пошта за да ве информираме. Ќе се стремиме да го решиме ова што е можно побрзо.

Како да вратам нарачка?

Можете да ни ја вратите нарачката на адресата на нашата компанија (видете десно) во рок од 14 работни дена. Ве молиме проверете дали предметот/ите се вратени во истото пакување, доколку дојде во брендирана кутија или запечатена торба итн. и ако е безбедно завиткана за да се осигураме дека безбедно ќе стигне назад. Откако ќе го примиме вашиот артикл и ќе провериме дека е во продажна состојба, ќе ви издадеме целосна рефундација на вредноста на производот назад на вашата сметка.

Мојата нарачка не пристигна, ве молам помогнете?

Ве молиме проверете ја потврдата за нарачката за да се уверите дека ја очекувате ставката пред да не контактирате. Секогаш вреди да се запамети, дека ако ја нарачате по 15 часот, ќе ви треба дополнителен работен ден. Ве молиме, исто така, погрижете се да го држите вашиот телефон при рака бидејќи е можно курир да биде во контакт за да побара подетални насоки. Повеќе од добредојдени сте да ни се јавите и можеме да испитаме дали има причина за доцнењето. Видете ги нашите детали за контакт (десно) за телефонскиот број и работното време.

Помош за производот
Јас сум нов во овој сектор и не сум сигурен кој производ ми треба?

Ако ви треба повеќе информации за алатките за кои разгледувате, креиравме страница со информации за производот со опис на многу од нашите алатки. Погледнете тука. Ако не можете да го најдете алатката која ви треба, сте добредојдени да ни испратите порака директно од оваа страница и ние ќе ви одговориме што е можно поскоро.

Како да знам дали производот е соодветен за работата?

Имаме многу знаење во индустријата и самите користевме многу од алатките, но нашата палета е толку голема што не можеме да бидеме експерти за секоја алатка! (Колку што би сакале да бидеме!) Ние собираме прегледи на производи, и шансите се трговец со истомисленици и клиентите го купиле предметот претходно. Значи, можеби ќе ви биде корисно брзо да прочитате и да видите што кажале. Сакаме да добиваме критики назад, бидејќи многу од нашите корисници нудат некои навистина корисни совети. Кога ќе ја поставите вашата нарачка, погрижете се да ни оставите и искрен преглед!

Каква гаранција добивам со мојата нарачка?

Сите наши електрични артикли доаѓаат со 1 година, 2 години и 3 години гаранција. Многу од нашите производители нудат продолжена гаранција доколку го регистрирате купувањето на нивната веб-страница. За повеќе информации за гаранциите кликнете тука Гарантни услови.

Дали продавате картички за подароци?

Ќе лансираме сопствени картички за е-подароци – така што ќе ве ажурираме штом ова ќе се појави во живо на веб-страницата. Тие се одлична идеја за родендени, годишнини и Божиќ. Откако ќе се активира, ќе можете да ја изберете вредноста и да ја испратите директно до примачот по ваш избор. Можете да изберете дизајн, лична порака и ние ќе издадеме единствен код. Кодот може да се внесе при одјавувањето и да се откупи според вредноста на нивната нарачка. Картичките за е-подароци може да се откупат за сите артикли. Доколку не ја потрошат вкупната вредност, преостанатото салдо ќе го задржиме на нивната сметка за да го користат во друга прилика. Имајте предвид дека картичките за е-подароци ќе истечат по 1 година од издавањето.