Мени
Продавница
00

Cart

ПОЧЕТНАЧесто поставувани прашања

Често поставувани прашања

Купување со нас
Дали го имате мојот производ на залиха?

На секоја страница за производ има индикатор за нивото на залиха, кој ја прикажува достапноста на производот. Ние не прикажуваме производи кои не се на залиха. Ако не можете да го најдете производот што сте го виделе порано, или ако сте го нарачале производот во минатото, ве советуваме да се јавите за да се информирате за достапноста на нова залиха.

Дали вршите испорака наредниот ден?

Да, нудиме испорака наредниот ден за многу од нашите производи. Нашата курирска служба ќе ви испрати известување за испорака, вклучувајќи порака „Вие сте следни“ кога возачот е една испорака подалеку. Погледнете ја страницата на производот за да се информирате за достапните опции за испорака. За повеќе информации, кликнете тука: [ИНФО ИСПОРАКА].

Кои опции за испорака ги нудите?

Нудиме различни опции за испорака за да ви помогнеме да го добиете вашето пакетче кога ви одговара. Ние нудиме:
– Испорака наредниот ден
– Испорака наредниот ден пред 10.30 часот
– Саботна испорака

При наплата можете да изберете опција за испорака. За повеќето испораки бараме потпис за потврда на доставата. Осигурајте се дека некој е достапен на адресата за да ја прими испораката.

Како да знам кога мојата нарачка е испратена?

Откако вашата нарачка ќе биде испратена, ќе добиете потврда преку е-пошта на вашата адреса. Важно е да ни овозможите точна е-пошта за да можеме да ве известиме на најбрзиот начин.

Пост продажна подршка
Моите производи пристигнаа оштетени, што треба да направам?

Жал ни е што слушаме дека вашата стока не е во очекуваната состојба. Ако примите оштетени производи, контактирајте не веднаш и информирајте нè. Ние ќе ви побараме да ги фотографирате оштетените производи и да ни ги испратите заедно со деталите за вашата нарачка. Откако ќе ја прегледаме вашата жалба, ќе организираме заменска испорака или враќање на стоката.

Недостасува ставка од мојата нарачка.

Ако ви недостига ставка од вашата нарачка, контактирајте нè што е можно поскоро. Може да се случи дека некои артикли се испратени поединечно, или можеби стоката не е била на залиха. Ние ќе го провериме и ќе ви ги дадеме сите потребни информации.

Како да вратам нарачка?

Можете да ја вратите нарачката на нашата адреса во рок од 14 работни дена. Осигурајте се дека производите се во оригинално пакување и безбедно завиткани. По приемот и проверката на стоката, ќе ви биде издадена целосна рефундација.

Мојата нарачка не пристигна, ве молам помогнете?

Ве молиме проверете ја потврдата за нарачка и проверете дали сте ја нарачале по 15 часот, бидејќи тоа може да влијае на времето на испорака. Осигурајте се дека сте достапни за контакт со курирот. Ако имате дополнителни прашања, слободно контактирајте нè.

Помош за производот
Јас сум нов во овој сектор и не сум сигурен кој производ ми треба?

Ако не сте сигурни кој производ ви е потребен, разгледајте ја нашата страница со информации за производите. Ако не можете да најдете конкретен производ или имате дополнителни прашања, контактирајте нè директно за помош.

Како да знам дали производот е соодветен за работата?

Прочитајте ги прегледите на производите на нашата веб-страница и проверете што велат другите корисници. Вашите искрени повратни информации по нарачката ќе ни помогнат да ги подобриме нашите услуги.

Каква гаранција добивам со мојата нарачка?

Сите електрични производи доаѓаат со гаранција од 1, 2 или 3 години. Проверете ги гаранциските услови на производителот за можност за продолжена гаранција по регистрацијата на купувањето.

Дали продавате картички за подароци?

Скоро ќе лансираме картички за е-подароци, идеални за родендени, годишнини и Божиќ. Ќе бидете ажурирани кога ќе бидат достапни. Картичките ќе можат да се користат за сите производи и ќе имаат важност од 1 година од издавањето.